نداشته باشی بهتره
تا ۱۳ هفته نداشته باشید.
بعدش اگر دکترتون تایید کرد و هیچ مشکلی نبود خیلی سطحی و با احتیاط
اره ولی خیلی کم .نمیتونم نداشته باشم عصبی میشم
بله، تقریبا هفته ای سه بار
من ماه اخرم هنوزم رابطه ندارم 😂 خواهرم کیسه ابش با رابطه پاره شد من حسابی از این موضوع ترسیدم
نه مام نداریم اول تا الان نداریم
وایی منکه ندارم خیلی وحشی شدم 🥴🥴🥴
منم تا الان نداشتم
من نداشتم الان چن ماهه میترسم ، شوهرمم میترسه
بستگی به جفتت داره اگه بچه اوکیه مشکلی نیس
تالان خیر بعداینم خیر
ماکت هنوز نداشتیم خطرناکه به ریسکش نمیارزه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.