خانمای هم هفته شما رابطه دارین؟

۱۹ پاسخ

نه...

هرکس بدن متفاوتی داره بعضی ها جفت پایینی دارن و ممنوعه بعضیا خوبه و مشکلی نیست باید با دکترت مشورت کنی

نه.

منکه از شیش هفته رابطه نداشتم تا 10هفته 2روز بود دیگه هفته یه بار باشه خوبه بنظرم

آره نباید بترسی

من دارم هفت س بار یا ۴ بار چیه بابا 🤣🤣🤣
من تا دوماه دیر ده روز ی رور بار الان هفت ۴ بار اوکی

من دارم هفت س بار یا ۴ بار چیه بابا 🤣🤣🤣
من تا دوماه دیر ده روز ی رور بار الان هفت ۴ بار اوکی

من تا ۵ماه اول اصلا نداشتم بعدشم شاید دو سه بار کلا

عزیزم به هیچ کسی گوش نده اگه ببین دکتر میگه خدایی نکرده مشکلی چیزی داری اونوقت کاری نکن ولی در کل رابطه ربطی به بارداری نداره

اگه مشکلی نباشه،رابطه خوب هم هست

تا امروز نداشتیم

اصلا نداشتم

اره گلم

دکتر من گفت نداشته باش تا اخر ماه سه

اره .

اره.

من دکترم گفت تا ان تی نرفتی هیچ کاری نکن، من سر پسرم ۹ ماه اصلا رابطه نداشتم

عزیزم بهتره انجام ندی تا اونجایی ک میتونی

اره...

سوال های مرتبط

مامان معجزه زندگیم مامان معجزه زندگیم هفته پانزدهم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان آقا پسرم💚 مامان آقا پسرم💚 ۵ ماهگی
مامان پسرای قشنگم💙 مامان پسرای قشنگم💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان اَرکان🩵✨ مامان اَرکان🩵✨ روزهای ابتدایی تولد
مامان مهدیار مامان مهدیار ۱۰ ماهگی