۷ پاسخ

قطره میدادم ولی دیدم هیچ تاثیری نداره قطع کردم دیگ هیچی نمیدم میگن تا۴۰روز بچه همینه باید تحمل کرد

قطره پدی لاکت عالیه

من اینفاکول دادم تاثیر نداشت
جدیدا پدیا بست میدم اونم معمولیه
دیشب ۱۰ ساعت بچه بغلم بو

جواب تایپیک بالا بود
خخخ

شربت گرایپ میکسچر

من هرچی فکرش کنی بهش دادم هیچ تاثیری نداشت🫠

سلام قدمش مبارک باشه
ممکنه خیلی سرپا باشی یا فعالیتت زیاد باشه
اگر سمت راست و چپ بدنتان قرینه ورم کرده خطرناک نیست
ولی اگر مثلا پای راستت ورم داره پای چپت نه و... سریعا به بیمارستان مراجعه کنید .

سوال های مرتبط

مامان مهراد👶🏻🍼💙 مامان مهراد👶🏻🍼💙 ۷ ماهگی