اگه پولشو‌ داشته باشید سزارین میکنید

۱۶ پاسخ

باورکن همینایی که میگن ازاتاق عمل میترسیم چندسال دیگه میرن دماغ عمل میکنن و میرن سراغ عملای زیبایی

بین سزارین و طبیعی
طبیعی رو انتخاب کردم بحث هزینه نیست چون طبیعی تو بیمارستان خصوصی اندازه همون سزارین هست ولی خب بستگی داره به بدنت که میتونی یا نه
کلا از سزارین خیلی میترسم

اگه سزارین چیز خوبی بود خارجی ها حتما انجام میدادن نه اینکه فقط در شرایط خیلی خیلی خاص
وقتی قرنهاست یه اتفاق کاملا طبیعی توی بدن خانوما رخ داده و اینجوری نسلشون ادامه پیدا کرده حتما چیز درستی بوده

نه ربطی ب پول ندارم دوست ندارم بدنم بریده بشه

بابت پولش نیست ، پولشو داریم خداروشکر ، حس بدی دارم شکمم هفت لایه پاره شه و بخیه شه

نه من میترسم واقعا
ازینکه ۷لایه شکمموبازکنن طبیعیم بخیه داره ولی برام قابل تحمل تره تاسزارین

هزااااااررررر درصد

پولشو داریم جور میکنیم ک سزارین بشیم😂

من صد در صد سزارین رو انتخاب کردم

بعد زایمان اول ک طبیعی بود برای دومی میترسیدم چون اذیت شدم ولی دومی ک دنیا اومد کاملا راضی بودم و الان واسه این تا۳۰ هفته نچرخیده بود خداخدا میکردم بچزخه طبیعی دنیا بیاد.
دومی هم چون دومی بود راحت تر دنیا اومد هم رفتم بیمارستان خصوصی و ماما همراه گرفتم ولی اولی اوج کرونا بود بدون ماما همراه و بیمارستان دولتی رفتم خیلی اذیت شدم.

اره انجام دادم راضیم

سزارين خيلي خوبه الكي ادم كلي درد نميكشه من دو تا دخترام سزارين شدم البته به بدن خودتون هم ربط داره

بله

هرکسی فرق میکنه من پولشو دارم ولی میخوام طبیع زایمان کنم

من فوبیای بی حسی از کمر دارم و کلا از اتاق عمل خیلییی میترسم. برای همین اصلا به سزارین فکر نمی کنم.
خدا کمکم کنه این زایمانمم طبیعی بتونم

صددرصد

سوال های مرتبط