اینم شیمکک من شنبع زایمانمه ان شاءالله دعام کنید🥲♥️

تصویر
۹ پاسخ

دور خودت و این شکم گرد و بامزه ات بگردم من
بخدا از ذوق اینکه فردا بری برای زایمان دل تو دلم نیست

منم طبیعی برامون دعا کن مامانِ مهربون
ایشالله زایمانت راحت باشه به خوشی نی نی تو بغل بگیری 💐💋😍😍

برامنم دعا کن ق.. طبیعیم.. دردم بگیره راحت بشم

به سلامتی عزیزم برای ماهم دعا کن

چ با مزه هست بسلامتی زایمان کنی
طبیعی یا سزارین ؟

انشالله بسلامتی

بسلامتی زایمان کنی و نی نی‌ت رو بغل بگیری عزیزم

عجب شیمکی داری😆

بسلامتی انشاالله
انشاالله صحیح و سالم بغل بگیریش

سوال های مرتبط