کیا‌پنج هفته سه روزن علائم‌ندارن😕

۸ پاسخ

کلا سونو نرفتی؟

من ۵ هفته ۴ روز هیچ علایمی ندارم فقط نوک سینم یه ذره حساسه

عجله نداشته باش میاد سراغت😂

کیا ساک بارداری رو دیدن

انشالله بسلامتی بگذرونیم

منم علایمی ندارم

من اصلا هیچی

من علائم ندارم فقط نوک سینم حساسه

سوال های مرتبط

مامان آرسام 🤎🤎🐻 مامان آرسام 🤎🤎🐻 ۴ ماهگی
مامان مامان فاطیما مامان مامان فاطیما هفته دوازدهم بارداری
بی نام بی نام قصد بارداری
هوزان❤
IVF هوزان❤ IVF قصد بارداری
مامان تو دلی 🩵💙 مامان تو دلی 🩵💙 هفته بیست‌وششم بارداری