منم از قبل یکم گرفتم بچم بدنيا اومد خیلی خودمو بچم اذیت شدیم الان دومیم بدنیا اومد باید حتما برم دکتر اعصاب
منم همینجور شدم بدون هیچ دلیل بهانه گیری میکنم برا هیچی حوصله ندارم انگارکه بدبخترینم درحالی که اینجور نیست خودمم میدونما😂
من ازاول بارداری هورمونام بد بهم ریخته هنوزم هستم دلسردم نصبت ب همچی سرهرچیز کوچیکی ازشوهرم گریه میکنم خودموسرزنش میکنم خیلی بدددد نمیدونم چمه و چی میخوام اما ب قول شمادیگ شادی اون کیفیت قبلوبرام نداره و اعتمادب نفسم خیلی اومده پایین همش فکر میکنم زشتم هیکلم داغونه ازبقیه عقبم ی وضع افتضاح
منم دقیقا تو همین حس و حالم
منم دقیقا الان حس میکنم افسرده شدم
اصلا انگار تو یه دنیا دیگه ام حالم خوب نیست
من دوتا بارداریام ۴ ماه اول افسردگی گرفتم بعدش خوب شدم
افسردگی گرفتی حتما برو دکتر روانپزشک دارو میده خوب میشی.
خیلی خیلی خیلی جدی بگیر....
منم همینجوری بودم رفتم بهم گفت افسردگیه دارو داد خوب شدم
اصلا مثل قبل خوشحال نیستم
منم دقیقا اینجوریم دلم گرفته از همه کس تازگیا بد بین شدم نصبت ب شوهرم
وای درکت میکنم
ولی بهتر شدم…
نمیخواد سعی کنیییی حالت بهتر بشه
میگذره
افسردگی میدونی چطوریه همش فکر خودکشی میومد تو سرم چند بار خواستم یه چی بخورم سقط کنم دلم میخواست بالش بزارم دهن شوهرم خفه ش کنم کارم تنهایی گریه کردن بود از همه متنفر بودم بخصوص خواهر و مادرم ....
آره عزیزم میشه،منم همینطور بودم دقیقا تو هفته های شما و قبل تر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.