۱۴ پاسخ

تا ۴ ۵ ماهگی بی صدا میخندن عزیزم طبیعیه پسر من تازه داره با صدا میخنده هرکی نگرانت کرده گ خورده بقیه فقط باید یه زری بزن حالا راجب هرچیزی

عزیزم بعد سه ماهگی می‌خنده عجله نکن هر کی میگه الکی میگه دوماه زوده

من پسرم تازه داره یاد میگیره ذوق کنه

دختر منم بی صدا میخنده

یک هفته ای هست گاهش اوقات با صدا میخنده

پسر من تو خواب با صدا میخنده ولی تو بیداری نه فقط لبخند میزنه البته صدا زیاد از خودش درمیاره و ذوق میکنه با صدا ولی خنده نه

چرت گفته من که هنوز پسرم صدا دار نمیخنده هر بچه ای خصوصیات خودش رو داره

واااا بچه دوماهه میخوان بلند بخنده
گلم بچه همینکه لبخند بزنه تو این چند ماه کافیه به خنده های بلندشم میرسی نگران نباش

اگه اشتباه نکنم پسرم اواخر ۲ صدادار خندید

بقیرو ولی کن هرکی یه زری میزنه میخوان فقط عیب بزارن رو بقیه
منم دخترام زود راه افتادن مثلا زود می‌خندیدن زود غلت میزدن ولی پسرم تازه الان غلت میزنه و میخنده حتی تا ۳ ماهگی لبخندم نمیزد😂

تو بیداری؟ دختر من الانم کم و بیش چند روزه اونم زیاد نه

پسر منم بی صدا میخنده یه وقتایی فقد ذوق میکنه خودشم میترسه از صداش

پسر منم خنده‌هاش بی‌صداست.

والا دختره منم تو بیداری با صدای بلند نمیخنده فقط تو خواب میخنده تازگیا هرازگاهی دلش بخواد یه لبخند میزنه

سوال های مرتبط

مامان 𝐒𝐞𝐥𝐢𝐧🧚‍♀️ مامان 𝐒𝐞𝐥𝐢𝐧🧚‍♀️ ۱۵ ماهگی