دخترم نفخ داره شکمش باد کرده چکارکنم بهتربشع گريه میکنه؟

۲ پاسخ

دفعات شیر دهی بیشتر کن …پستونک و مک زدن دل درد و آروم میکنه و اینکه حتما حتما ببر دکتر براش قطره بنویسه …چرب کن بدنش و آروم شکمش و دست بکش …من این کارارو میکردم بهتر میشد

توی اینترنت بزن ببین چجوری نفخ بچه رو خالی میکنن

سوال های مرتبط