خانما کسی توی بارداری دچار درد سیاتیک شده؟من خیلی خیلی اذیتم

۴ پاسخ

آره از ماه چهار گرفتم دیسک کمرم دارم

خیلی خیلی

درد سیاتیک خر است 😭😭😭

اره من از اول داشتم بدترم شدم ولی امگا۳خوردم خیلبیییییی تاثیر داشت

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهشتم بارداری