من ۴۰۰۰
فک میکنم تا۳۶ هفته باید بزنی قطع کنی
من دکتر گفته بعد سزارین به مدت ده روز روزی یدونه باید بزنی😖
من تا ۴۰ روز بعد زایمانم میزدم همچنان
عزیزم من 400میزنم قرصم شبی یکی میخورم من رو دخترم 35هفته دکتر گفت قرص نخورم اینو گفت دوتاش 35هفته تمام ولی باید دکترت بگه سزارینم
منم از اول بارداری تا الان میزنم ۶۰۰۰
منم ماه آخرم تازه دو هفته شروع کردم ب زدن ۶۰۰میزنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.