۱۰ پاسخ

دوشم ک بگیری زود راه میفته ابکوشت و‌ماکارانی هم میگن‌خیلی خوبه
ولی همین امروز چون شیرنداری بدوش هردوساعتی منظم توهمون بیمارستان تا فردا کدترخیص میشی
خودش اوکی یمشه

با دستگاه بیمارستان بدوش هردوساعت
اگ الان بیمارستانی بعدش چای و‌ماسعات زیادبخور
قطره شیرافزا بگیر
به بچه هم بده هی میک بزنه
راه میفته تا دوسه روز اپل شیرت کمه ولی سعی کن بدی بهش اگ نمیخای شیرخشکیش کنی

پودر کالاکتومید فقط

قطره شیرافزا معجزه میکنه

بدوشش و قطره شیرافزا بخور

بچه مک بزنه حوله داغ کن بزار رو سی‌سینت و ماساژ بده فوری شیرت راه میوفته بعد سه روز که رفتی حمام با آب داغ ماساژ بده عالیه

بدوش آبگوشت سرپایی سر بکش کاچی سرپایی سر بکش بتونی بخوری خوبه همینجور گرم سر بکشی پودر شیر افزا یا قرصش یا قطره اش استفاده کن عرق رازیانه بعداز هروعده غذایی بخور نصف لیوان ب خود داروگیاهی بگی بهت میگ چ کار کنی

عزیزم نخود و خیس کن ۱۲ ساعت،هر دوساعت آبش و عوض کن نفخش از بین بره بعد با گوشت یا ماهیچه مصرف کن،تخود و گوشت شیر و زیاد میکنه

مایعات فراوان بچه میک بزنه میاد کم کم

بدوش با نوکش بازی کن کم کم میاد

سوال های مرتبط

مامان تو دلیم 🥹 مامان تو دلیم 🥹 ۶ ماهگی