۲ پاسخ

اره ولی توبله و ایسنتا پیج داره.لباس بچگانه گیشا قیمتهاش هم بنظرم خیلی خوبه.تو پاساژ فردوسی سر چهارراه خسروی هست.

من دارم گلم تو ایتا به این آیدی پیام بده قیمتام به قیمت عمده میدم



@Fereshtehposh2

عدد 2 آخر آیدی باید انگلیسی باشه

سوال های مرتبط