۳ پاسخ

جهش رشدیه

منم بعد واکسن چهارماهگی درگیرم

کلا ۴ ماهگی جهش رشدی بدی داره
بیشتر بچه ها تو این سن خیلی اذیت میکنن
برای منم ۴ ماهگی وحشتناک گذشت

سوال های مرتبط