شیشه شیر چی یبگیرم واسه ردز اول تا ماه هتی اول

۵ پاسخ

نمیدونم چی نوشتی 😂 اگه منظورت شیشه شیر من ی دونه بیبی سیل گرفتم ی دونه هیورشی

بیبی لند طرح اونت

تصویر

بی بی لند گرفتم. استفاده نکردم😅

من یکی خریدم اسمشو نمیدونم

من فعلا یه یومامی ۶۰ میل گرفتم احتمالا برای بعدش توییست شیک بگیرم چون برای پسر اولم گرفتم عالی بود

سوال های مرتبط

مامان عسل برکه مامان عسل برکه هفته سی‌ویکم بارداری