سلام خانما دمای بچم ۳۷در۵یعنی تب داره؟

۱ پاسخ

اگر ۳۷/۵ هس شروع تب هس

سوال های مرتبط

مامان پسرام مامان پسرام ۳ سالگی
مامان آسیه شهنواز مامان آسیه شهنواز ۳ سالگی