۳ پاسخ

۱۰۰درصد چیزی ک میگه درسته

من ان تی رفتم کوثر شهریار پیش شیربیگی اصلا ازش نپرسیدم جنسیت چیه، خودش گفت جنسیت زو

ببین این دکتر رو نمیدونم ولی برای کوچولوی اولم رفتم پیش دکتر طهمورسی توی فردیس .ببین معطلی داره ولی خیلیییی دقیق و با حوصله هست. خیلی اون زمان تحقیق کردم همه گفتن خطا نداره حرفاش. واقعا هم همین بود

سوال های مرتبط