خانما من خیلی اشتهام زیاد شد به نظرتون عادی آنقدر می‌خورم 🤔😐😐

۴ پاسخ

بخاطر قرص مولتی هست

منم اینجوریم بچه داره رشد میکنه اینجوری میشه هر چی میخورم باز گشنه ام

منم خیلی میخورم 😥😥

قرس مولتی ویتامین میخوری؟

سوال های مرتبط