نه فقط درد ماه عذاب بود برام 😭😭
واااای نگوووو ماه ۸ ماهه عذابه خدا کنه ماه نهم برام سبک باشه مردم تو هشت ماه
من الان ماه ۷ انقدر درد دارم کلافه ام😰 کاش یکم بدنم عادت کنه
واقعا تکون نمیتونم بخورم
منکه مشکلی ندارم.تازه پر انرژی تر هم شدم دارمدخونه تکونی میکنم 😁
چون رشد بچه سرعت میگیره ماه ۸و۹ سخت میشه یکم ولی بدن هی عادت می کنه،عادی میشه واست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.