ماه ۸ هم ماه درد حساب میاد؟

۵ پاسخ

نه فقط درد ماه عذاب بود برام 😭😭

واااای نگوووو ماه ۸ ماهه عذابه خدا کنه ماه نهم برام سبک باشه مردم تو هشت ماه

من الان ماه ۷ انقدر درد دارم کلافه ام😰 کاش یکم بدنم عادت کنه
واقعا تکون نمیتونم بخورم

منکه مشکلی ندارم.تازه پر انرژی تر هم شدم دارمدخونه تکونی میکنم 😁

چون رشد بچه سرعت میگیره ماه ۸و۹ سخت میشه یکم ولی بدن هی عادت می کنه،عادی میشه واست

سوال های مرتبط

مامان آدرین مامان آدرین هفته سی‌وهفتم بارداری