چ بد بخیه زده😕😕
چرا اینجوری بخیه زده از سزارین ترسیدم 😑😑😑😑
پتودوختهانگار دکترت
ن عزیزم
چقدر درشت بخیه زده
چند روزه میگذره درد هم داری
ببخشید شما که صیاد رفتی تازه میشه بگی چجوریه اونجا همه میگن کشتار گاهه
عزیزم زایمان اول بودی ؟ دکتر کی بودی یعنی خودش زده یا داده دست دانشجو تو صیاد ؟؟
دکترت کی بود عزیزم
واه واه چه بد بخیه زدن
چقدر بد بخیه زده چرا اینجوری زده؟😳
نه عزیزم باز نشده.. من قبلا اپاندیسم عمل کردم دکترم همینجوری بزرگ بخیه زد الان هیچی از جاش مشخص نیست نگران جای بخیه هات نباش فقط کرم ترمیم کننده بزن بهش که زودتر خوب بشه
چرا بد بخیه زده وای نکنه برا منم اینجوری باشه سر پسرم اصلا چیزی مشخص نبود از بخیه هام
حتما پلاسما برو جای بخیه ها بره دیگ نمیدونم چکار بشه کرد برای زیبایی از دکتر خوب مشاوره بگیرید
تو تایپک ها ببین بقیه من رو تازه مال خودمم به دلم نیست چه برسه این
سزارین اورژانسی بودیه؟
من هیچی از بخیه هام مشخص نیست اصلا اولشم فقط یه نخ باریک بود جذبی
برای من نخ بخیه هام دیده نمیشد
چرا برای تو دیده میشه؟؟
بخیه هات جذبی نیستن؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.