میگم من وزن بچم ۳۳۰۰ بنظرتون وزنش خوبه؟؟تا زایمان چند کیلو میشه؟؟

۶ پاسخ

اره ماشالا خوبه تقریبا ۳۸۰۰ الی۷۰۰

تا زایمان فکر کنم ب ۴ کیلو برسه
واااای من زایمانم طبیعیه همش میگم همون ب ۳ کیلو نرسه ولی نمیشه که
یعنی۳/۱۰۰بشه کونم پارست 😂😂😂

خوبه!عالیه خداروشکر کن از ۲ کیلو به بالا بچه وزنش خوبه برای منم دعا کن دوقلوهام به ۲ کیلو برسن

خیلی خوبه احتمالا ۳۷۰۰یا۳۸۰۰برسه

اره خوبه عزیزم،اگه زایمان سزارین باشی و تغذیت خوب باشه راحت ۳۸۰۰ میشه

عالیه

سوال های مرتبط

مامان 🩵    💞 🩷 مامان 🩵 💞 🩷 روزهای ابتدایی تولد