اره ماشالا خوبه تقریبا ۳۸۰۰ الی۷۰۰
تا زایمان فکر کنم ب ۴ کیلو برسه
واااای من زایمانم طبیعیه همش میگم همون ب ۳ کیلو نرسه ولی نمیشه که
یعنی۳/۱۰۰بشه کونم پارست 😂😂😂
خوبه!عالیه خداروشکر کن از ۲ کیلو به بالا بچه وزنش خوبه برای منم دعا کن دوقلوهام به ۲ کیلو برسن
خیلی خوبه احتمالا ۳۷۰۰یا۳۸۰۰برسه
اره خوبه عزیزم،اگه زایمان سزارین باشی و تغذیت خوب باشه راحت ۳۸۰۰ میشه
عالیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.