۱۵ پاسخ

زیاد به سونوگرافی اعتماد نکن عزیزم
هفته ۳۸ سونو بهم گفت بچه ۳ کیلو هست
۳۹ هفته سزارین شدم پسرم ۲۴۰۰ بود 🫠

کدوم شهری

نترس سونو همش خطا داره،برا منو زده بود ۳۸۴۰بچم ۳۲۵۰بود

عزیزم من 37هفته گفت 3763با فرداش زایمان کردم 3700بود اگه طبیعی هرچی زود تر زایمان کن

ممکنه ۲۰۰تا کم تر باشه تو واقعیت

چیا میخوری خواهری

هفته ای ۲۰۰ تا ۲۵۰ گرم وزن میگیره هفته های اخر
تا ۴۰ هفته خوشبینانه ترین حالت هفته ای ۲۰۰ گرم وزن بگیره
۳۹۰۰ میشه

و تا زیر ۴/۷۰۰ باید طبیعی زایمان کنی

رابطه بدون جلو گیری پیاده روی اسکات زیر اب حمام
شیاف گل مغربی و روغن کرچک بخور
کرچک بخوری تا فردا زایدی فقط زیاده روی نکن میگن بچه مدفوع میکنه

ببین من یه بار زایمان کردم تنها چیزی که مهمه سر بچس اون در بیاد بقیه بدن انعطاف داده اصلا نمیفهمی در میاد که سر هم به وزن نیس ارثیه ببین سر خودتو شوهرت در چه حده . بعدم من بهترین سنو شهرمون رفتم تو ۴۰ هفته گف بچه ۴ کیلو دویسته منم ترس برم داش باور میکنی ۳۲۰۰ بود ؟

نبابا نگران نباش من بچم تو ۳۵هفته و ۵روز ۳۵۰۰ اینا بوده تازه و کلا ماکروموزوم و درشت جثه بود ۳۷ هفته بخاطر کلستاز ۳۷۵۰ شده بود
بچع تازه تا ۴کیلو نیمه از خیلیا

نه تا ۴ ، ۴ و دویست سزارین اجباری میشی آجی
نگران نباش
فقط تمام تلاشتو بکن قبل از اینکه بزرگتر بشه زایمان کنی

نه زیاد نیست ۳۰۰گرمش خطاست معمولا شاید الان ۳کیلو باشه ویتامینتو قطع کن اگه میخوای چاقتر نشه غذاتم کنتزل کن

ماشالاه وزن بچت زیاده
باید سزارین بزای دیگ

این بچه به دنیا بیاد بزرگ بشه فکر می‌کنه واقعا اونجاش طلاست کوه اعتماد به نفس میشه 🤣🤣🤣

عزیزم خطا داره سونو‌.نگران‌نباش من ۳۸هفته‌تمام‌بچم ۳۳۸۰بود وزنش ۳۹هفته تمام زایمان کردم ۳۳۰۰بود

ورزش کن تا زود زایمان کنی

سوال های مرتبط

مامان حبه قند👶🏻🩷🍼 مامان حبه قند👶🏻🩷🍼 روزهای ابتدایی تولد