۴ پاسخ

من گرفتم پدیا بستم گرفتم بهش میدادم خوب نشد هیچ بدتر بچه رفلاکس شد بردمش دکتر فوق تخصص گوارش اطفال بیمارستان کودکان خیابون طالاقانی تهران گفت کلا انتی کولیک ها توش سایمیتکون و دایمیتیکون دارن و برای روده و معده و کبد بچه های این سنی این دارو ها سمه فقط تنها دارو مجاز گریمیکچره

تصویر

من گرفتم ۸ ساعتی ۵ قطره ولی تا ۳ روز آرومش کرد فقط

به پسر من اوایل نرس هارویز جواب میداد بعدش کولیکیز

من ک کلا نگرفتم با هزینه نجومیش
با همون شربت سگانوز ایرانی هم دوره کولیکش کنترل شد خیلی ام خوب بود

سوال های مرتبط