آخ که مردم دیگه از درد واژن مخصوصااا این روزای آخر شدید تر شده😩

۷ پاسخ

منم درد دارممم استخونای بیکینی واژن کشاله ران به زور بلند میشم ومیشینم🥹💔

منم الان یه ماه به این درد مبتلام اصلا خاب ندارم

منم یک هفته هس پاهام با ران هام برام خوشی نزاشتن پای راستم با کشاله رانم یه تیرههای میکشن درد میکنن انگار با اسلحه میزنن وقتی میشینم واژنم یه درد های میکنه انگار کوفته شده گوشتش درد داره نمیدونم چه دردی هس

وای اره خیلی دردناکه

منم چند هفته از درد واژن کشاله ران خواب ندارم

من درد شکم دارم انگار فشار میده شکمم و به بیرون 🥲

منم 😓واژنم تیر میکشه شکمم هم درد میکنه مردم مردم

سوال های مرتبط

مامان نیکی🐣💕 مامان نیکی🐣💕 روزهای ابتدایی تولد