چرا این ماه آخر درد واژنم بد تر شده🥲

۶ پاسخ

طبیعیه

وااای هنوز بعد اینکع زایمان کردی باهاته😐😐

منم شنیدم مخصوصا میگن اونای که دختر دارن انگار

متاسفانه عادیه چون نی نی وزنش سنگینه و داره فشار میاره به پایین

طبیعبه.بدترم‌میشه🤣ولی ب محص اینکه زایمان کنی‌از بین‌میره

چون بیشتر بهش فشار میاد🫠

سوال های مرتبط

مامان نویان 💙🩵💙 مامان نویان 💙🩵💙 ۴ ماهگی
مامان نویان 💙🩵💙 مامان نویان 💙🩵💙 ۴ ماهگی
مامان مامان 😚 مامان مامان 😚 ۳ ماهگی