۶ پاسخ

منم همینجوری ام امروز از دکترم پرسیدم گفت ماه آخر عادیه

عادیه

سلام عزیزم درخواست میدی

اره منم چند روزه میگیره همش 😑🥺

من که پای راستم از کمرم تا نوک انگشتم تیر میکشه وسر میشه دوروزه نمی‌دونم چرا 🥲

منم اونجورم انقباض هم دارم 😑

سوال های مرتبط

مامان ایلیا👶🏻🫀 مامان ایلیا👶🏻🫀 ۹ ماهگی
مامان کوروش💙 مامان کوروش💙 ۲ ماهگی
مامان نیکی🐣💕 مامان نیکی🐣💕 روزهای ابتدایی تولد