۳ پاسخ

آره واسه رفلاکس بده

من میدادم برای کولیکش خیلی خوب یود
ولی بچم رفلاکسی شد
بدجور
اینم بدترش کرد قطع کردمش

من نرس هارویز میدم خوبه

سوال های مرتبط

مامان دوقلو های کنجدی مامان دوقلو های کنجدی ۱۴ ماهگی
مامان لیام 👶🏻🫀 مامان لیام 👶🏻🫀 ۱۲ ماهگی
مامان سلین 💕 مامان سلین 💕 ۱۳ ماهگی