ببردکتر
تبی که با تب بر پایین نیاد ویروسه
برو ضربت حتما بگیر
حتماااا ببرش دکتر عزیزم من دخترم اینجوری بود بدون هیچ علائمی فقط تب ۳۰ بود پایین نمیومد پروفن ام ی ساعت میآورد پایین بردم دکتر آزمایش نوشت گف التهاب داره با چن تا آمپول و شربت درس شو خداروشکر
پیاز حلقه کن بزار کف پاش و جوراب بپوشون که پیاز تکون نخوره. تبشو میاره پایین زود
اگه ایبوپروفن داری 2/۵سی سی بده
دوساعت بعدش هم یه سی سی قطره استامینوفن بده
پسر منم از دیروز همینجوری بود
امشب بردم دکتر
گفت وقتی قطره استامینوفن میدین نباید شیاف بزارین
آخه دیگه اون قطره براش اثر نمیکنه
گفت شیاف دیکنوفناک50بزارین
برو داروخانه شبانه روزی پروفن بخر
ببر دکتر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.