۸ پاسخ

منم از درد کشاله ران بیزارم ،مخصوصا پهلو به پهلو شدنی موقع خواب😮‍💨

حالا هفته های بالاتر اوضاع بدتر هم میشه

من گرفتگیه پام طوریه که میلنگم، اصلا از کشاله ی رونم زده به زانوم، موقع تا کردن یا باز کردن پام، عزراییل میاد جلو چشام.
خواب ندارم اصلا چون موقع خواب خدا نکنه بخوام پامو یکم باز یا بسته کنم، دردش بیدارم میکنه.
کلا درد پام طوریه که میلنگم, نمی تونم درست و صاف راه برم با اینکه به قول شما از اول بارداری تا الان همش دو کیلو و نیم اضاف کردم نه بیشتر

من قبل بارداری ۶۰ کیلو بودم الان ۷۴ کیلوام همه درد هارو دارم بدتر از همه درد واژن نمیدونم طبیعیه یا ن🤷‍♀️

گلم من از تو بدتر میشه بگی کشاله درد کجا زو میگن دقیقا

حالا هفتت پایینه یچیزایی این هفته های بالا هست ک میگی کاش هفته پایین میموندم😁

واییی دقیقا همش رو دارم

طاقتتتت بیارررررررررر هنوز کلی مونده😅😅

سوال های مرتبط

مامان نورا مامان نورا هفته سی‌وششم بارداری
مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو ۵ ماهگی