مامانا کی برا حساسیت سیتریزین داده ایاخوبه؟

۳ پاسخ

نئونازی خوبه ولی بعد از ۲ ساعت اثر میکنه

منم به دخترم دادم
اگر آبریزش داشته باشع سیتریزین میدم اگر سرفه بزنه نئوتادین

پسری من به غذای های پر ادویه حساسیت داشت وقتی من میخوردم چون شیر خودمو میخورد صورتش جوش های ریز میزد همش میخارید دکتر بهش شربت سیتریزین داده بود

سوال های مرتبط