گردن گرفته عزیزم؟
نوش جونش گلم،اولین مامانی هستی که دیدم غلظت فرنی رو درست درآوردی
آفرین😁
چرا زود شروع کردی عزیزم؟
سلام عزیزم. نی نی تون دقیق چند وقتشه؟
بخاطر رفلاکس کولیک زود شروع کردی یا بخاطر وزن پایینش؟
من پسرمو با دستور پزشکش اول ۴ دادم چون رفلاکس کولیک داشت.
دخترمو بخاطر وزن کم تولد میخوام زودتر بدم. نمیدونم الان شروع کنم یا یکم دیگ صبر کنم ۴ ماه و ۵ روزشه
خودت درست کردی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.