من از قبل بارداریم قند ناشتام 104 بود بعدشم همین بود برا همین از همون اول قرص میخوردم
اوایل خیلی زیاد پرهیز میکردم و واقعا تمام تلاشمو میکردم هیچ چیز شیرین نخورم
الانا دیگه خسته شدم 😅 اونقد سفت و سخت نمیگیرم
ازمایشامم خوبه
خودمم تو خونه قندمو چک میکنم نرماله
بسم الله الرحمن الرحیم هیچی نخور 😅
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.