سلام مامانا
بیایین درمورد دیابت بارداری تجربیاتشون رو بگین ❤❤

۲ پاسخ

من از قبل بارداریم قند ناشتام 104 بود بعدشم همین بود برا همین از همون اول قرص میخوردم
اوایل خیلی زیاد پرهیز میکردم و واقعا تمام تلاشمو میکردم هیچ چیز شیرین نخورم
الانا دیگه خسته شدم 😅 اونقد سفت و سخت نمیگیرم
ازمایشامم خوبه
خودمم تو خونه قندمو چک میکنم نرماله

بسم الله الرحمن الرحیم هیچی نخور 😅

سوال های مرتبط

مامان زهرام و معجزه💙 مامان زهرام و معجزه💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان محمد و تودلی🩵 مامان محمد و تودلی🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری