سلام عزیزم خوب هستین
منم ۳۰ سالمه مایعات بخور ودراز بکش ۲۴ ساعت اولیه رد بشه اوکی میشی
آره هم غربالگری اول هم دوم ریسک سندروم زده بود
پیش کی امینوشدی؟
سلام عزیزم اصلا استرس نداشته باش من ماه قبل انجام دادم هفته پیش نتیجه اومد که کاملا سالم بود دو روز استراحت کردم البته برا کارای سبک وشخصی بلند میشدم فقط یکم پایین شکم وکمرم درد میکرد
سلام آمینوسنتز واسه اختلال کروموزومی و اینا میگن انجام بدی
خوبه استرس نداشته باش درد خیلی جزئی داره
دستگاه سونو روی شکمه یه جایی دور از جنین یه سوزن نازک و دراز رو وارد لایه های شکم میکنن تا به کیسه آب برسن بعد که رسیدن سریع آب دور جنین رو میکشن واسه آزمایش
توی این تایم چیز شیرین نخور تا جنین موقع آمینو حرکت نکنه خدایی نکرده سوزن بهش بخوره
قبلشم هم از خودت هم از همسرت رضایت کتبی میگیرن چون یه درصد احتمال پارگی کیسه آب و سقط داره
بعد آمینو هم 48 ساعت استراحت مطلق کامل حتی درازکش آب بخوری بهت میدن با شیاف پروژسترون
جوابشم دو مرحله ایه یکیش ده روز بعد یکیشم بعد یه ماه
جنسیتم دقیق مشخص میشه
با آمپول بزرگ توی شکمت می زنم و آب دور جنین میگیرن اکثرا جواب هاش خوبه منم انجام دادم دوبار فقط آب میوه باخودن ببر فشارت می افته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.