۳ پاسخ

اول فرنی بده
بعد کم کم چیزای دیگه
اگه رفلاکس داره ک بادام نده

منم چهارماه تموم بشه ی هفته بعدش شروع میکنم فرنی میدم

سلام
.من از لعاب برنج شروع کردم ..

سوال های مرتبط