نه همجنس هستن
بله وقتی تویع کیسه باشن همسانن یعنی یکیش تقسیم شده یه جنین دیگه تشکیل شده بهش میگن تکثیرسلولی دقیقامثل بچه های من
عزیزم منم ۵ هفته رفتم یه کیسه دیدن ۸ هفته دوتاشو دیدن
عزیزم طبیعی بارداری یا با دارو یا رژیمدخاصی
تو یه کیسه همجنسن
من کیسه جدا بودن پسر شدن
۴هفته خیلی زوده عزیزم همون۳هفته دیگه بری کامل مشخص میشه شاید۲تا کیسه جدا باشن از۲جنس مختلف ایشالا همونی بشن که دلت میخواد
بچهای تو ی کیسه همسانن و همجنس
امکان نداره دخترپسر باشن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.