اول ۲ساعت پیاده روی تند برو
بعد بیا خونه رابطه عمیق برو
بعد اسفند دود بده
بعدش برو حموم زیر آب داغ دوش بگیر
سریع میری بیمارستان
گل مغربی.....پیاده روی زیاد عزیزم
منم ۲۰ ام ولی همچنان بی درد 🫠
من همه کار کردم دهانه رحم اصلا باز نشد تا39هفته 2روزکیسه ابم پاره شد یک روز بدون درد حتی امپول فشار میزدن فایده نداشت درد نداشتم با زور دارو اومد 3سانت گیر کرد تا یه دکتر خیییلی خوب اومد یه دارو دیگه تجویز کرد تو اساعت دهانه رحم رسید به 10سانت زایمان کردم
منم اینجوری شده بودم بارداری اولم، آخر سر هیچی باز نشد بهم سرم فشار زدن تا دردام شروع شد
منم هیچ علائمی ندارم امروز 39هفتم تموم شد هرچقدر راه میرم بی فایده اس
منم هیچ دردی ندارم
من ۱۸ تاریخ زایمانمه، همین وضع رو دارم، هیچ دردی ندارم😭
منم راضیم انشاالله به این هفتع برسم بعد التماسشو کنم تا بیاد آخه همش استرس زایمان زود رس دارم
من دوتا بچمو اخر بدون درد رفتم بیمارستان. میخای برو دکتر معاینه تحریکی بکنه
تخم شوید دم کن بخور میگن خیلی خوبه
زیر دوش اب گرم برو تند تند
ورزش کن
پله برو بیا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.