۹ پاسخ

آره منم شنیدم هفته اول ۲ ساعت یکبار بعدش هر وقت بیدار شد

طبیعی که زود خسته بشه
فکش رو ماساژ بده اروم تا شیر بخوره
ولی من شنیدم تا یکماه اول باید هر ۲ نهایت ۳ ساعت شیر بخوره

۵دقیقه شیردهی کمه
فککنم فکش خسته میشه زود میخوابه
بنظرم شیرتو بدوش وقتی پاشد اون شیر دوشیده اول بده سیر بشه بعد سینه مک بزنه
اینجوز حجم بیشتزی شیرمیخوره

زردی نداره ؟

خوبه اذیتش نکن خودش گرسنه باشه بیدار میشه جیغ میزنه

چقد نازنازی

منم شنیدم از دکترا میگن یکی دوهفته اول مهم دوساعت یبار حتما شیر بخوره ک قدمش نیوفته بعد اون هرموقع خودش بیدار شد

پسر منم خیلی خوابالو و تنبل بود ده روز هم ان آی سیو بود دکتر میگفت تنبله اصلا تلاش نمیکنه که خوب بشه

مامانا آتلیه آنلاین دارم انواع تم ها و طبیعی ترین حالت ادیت میشه هم کودک نوزاد هم بارداری هم بزرگسال. ماه‌گرد تولد و... نمونه و قیمت روبیکا09043693316

سوال های مرتبط