۴ پاسخ

اول بدون شکر درست کن اگه نخورد دفعه بعد ی قاشق کوچیک میتونی، نبات استفاده نکنی بهتره عزیزم

من میریزم خیلی کم ..کلاب اضافه کن خیلی عالیه

یه تیکه کوچیک نبات سفید بریز

اولین*

سوال های مرتبط