سلام برای یبوست و بواسیر چی خوبه استفاده کرد

۳ پاسخ

واسه خودت
اخ اخ اخ
اگه شیر نمیدی سبزیجات زیاد. گوجه عالیه
کدوسبز. روغن زیتون توی غذا
اب زیاد و پیاده روی درمان طبیعیشه
برای دردش هم باید یه چندوقت پماد انتی شقاق میگن اونو استفاده کنی
بواسیز کامل روده ات میزنه بیرون اگه فقط موقع دفع درد داری و یه کم‌خونریزی اون شقاق مقعدیه هنوز به بواسیر نرسیدی
بواسیر درمانش عمله

من شقاق مقددارم دوماه درگیرشم نبایدیبوست بگیرم الان یک هفته مرگوباچشمام دیدم می میرم زنده میشم تابخوام برم دست شویی کلی پماددارواستفاده کردم فایده نداشت درکل درمانش اینه که نبایدیبوست بگیری تاخوب بشی تابدن وقتدکافی داشته باشه برای ترمیم وقتی یبوست بگیری رونددرمانش کندترمیشه

ووای نگویک هفته درگیرشم فقط بای مایعات آب سوپ بخوری تخم شربتی خاکشیراسفرزه ایناروصبح ناشتاباهم قاطی میکنم پنج دقیقه میجوشونم بانبات میخورم شربت لاکسی ژل هم عالیه هرهشت ساعت یک قاشق بایک لیوان آب بارهنگ هم شنیدم میگن عالیه تازه میخوام بگیرم

سوال های مرتبط

مامان اوینا
اوینا مامان اوینا اوینا ۶ ماهگی
مامان کیهان👶🏻 مامان کیهان👶🏻 ۱۵ ماهگی