۴ پاسخ

پسر منم نان الترا می دادم وزن دهی عالی بود ولی بازم بهش حساسیت نشان داد.الان الفامینو میخوره ی هفته اس بازم امروز حساسیت نشان داد نمی دونم واقعا چه کنم

سوپرمیل مخصوص پروتین گاوی هستش

من پپتی دادم واقعا خوب بود منتهی بچم دیگ نخور 😭😭😭😭

من سوپرامیل دادم

سوال های مرتبط