از این نوع شیشه شیر کسی خریده تا حالا ؟!

تصویر
۶ پاسخ

فروشنده به من گفت فقط پول الکی دادنه من فیلیپس گرفتم دکتر براون هم میگفت خیلی خوبه ضد ریفلاکس هم داره

مطابق سینه مادر طراحی شده

من خریدم چون سر شیش رو اصلا نیازی نیست عوض کنی تا دوسالگی میره جز بهتریناست

بهترین شیشه فیلیپس اونته همه بچه‌ها هم میگیرن

من شنیدم خوب نیست منم میخواستم بخرم اما چون گفتن خوب نیست نگرفتم

شنیدم بچه‌ها نمی‌گیرن و اصلا کسی ازش راضی نیست

سوال های مرتبط

مامان مسیحاو آریشاه مامان مسیحاو آریشاه ۷ ماهگی
مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی ۱۱ ماهگی