ازهمون آبی که توفلاسک میکنی واسه شیرخشک بریزتوشیشه بدش
شایدهم بچه تشنه است
عزیزمنم بچم همینه اگه خیلییییییی گشنش باشه یه نفس میخوره اگه نباشه نه منم اول یه پیمونه یانهایت دوتاتوبیداری میخوره بقیش بایدخوابش کنم توخواب بدمش
تو خواب بده حتما ریفلاکس پنهان داره
دخترمنم اب شده اینقدر ک شیرنمیخوره
کم کم شیرخوردنشون یهتر میشه از۶ ماهگی یعد غذا نمیخورن خون یه دلمون میکنن
منم همینطور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.