۶ پاسخ

دخترمن14بود دستگاه آوردم خونه دوروز.اومدرو8.نگران نباش

نه ۱۲خیلی بالا نیست نترس من بچم ۱۷بود زردیش
عرق کاسنی بخور بهش شیر بده عناب بخور خیلی خوبه
صورت دست و کف پاهاش عرق کاسنی بزن با پنبه خیلی خوبه
ترنجبین نباتی بگیر یه ق مربا خوری بریز داخل یه کاسه دوبار با آب سرد بشورش بعد آب جوش بریز روش ولرم شد صافش کن بده بچه بخوره روزی یک بار خیلی خوبه
عناب هم سه تا دونه تیکه تیکه کن آب جوش بریز روش بعد بریز داخل شیشه شیرش بده بخوره زودی زردیش بیاد پایین
قطره شیر خشت بده به بچت نده

نه عزیزم خطرناک نیست تو دستگاه میمونه خوب میشه چن روزه میاد پایین زردیش زیاد شیر بده بهش تا از بدنش کشیده بشه

بره زیر دستگاه زودتر میاد پایین

نه میره زیر دستگاه خوب میشه

نه نگران نباش
زود خوب میشه
معمولا۱۵ بستری میکنن

سوال های مرتبط

مامان امیر ابوالفضل مامان امیر ابوالفضل ۴ ماهگی
مامان فرشته زمینی مامان فرشته زمینی ۱۱ ماهگی