۴ پاسخ

به هربچه یه چیزی میسازه باید امتحان کنی مثلا واسه پسرم نان وببلاک عالی بود اما به دخترم نساخت گیگوز خوب وزن داد بهش ولی این ماه متاسفانه کلا خیلی خیلی کم شیرمیخوره

من پسرم شیرخشک گیگوز میخوره وزن تولدش ۲۸۰۰ و ا ماهگیش ۵ کیلو بود

شیرخشک ببلاک کامفورت بده
دکترکولیکزانگلیسی نوشته بودپیدانکردیم کولیکزآلمانی گرفتیم زیادتاثیری نداره بایددورش بگذره
میخوای یه دکترببرش،برای شیرخشک ودارووایناباهاش مشورت کن

نه وزنش خوبه که دختر من با وزن 2390 سه ماهگی 5500بود
برای کولیکیش هم کولیکز بده عالیه

سوال های مرتبط