۳ پاسخ

من پریودی ۱ هفته از ان اتی جلوتر بود
اما ان تی درست بود چون لقاح ۱ هفته دیرتر تشکیل شده بود

من که با پریودی حساب کنم میشه ۱۹ هفته الان ۱۶ هفتم با سونو 😂 پریودی خیلی دقیق نیست با سونو حساب کن

یکی دوهفته اینوراونور میشه

سوال های مرتبط