دوستان
علائم و دردای کیست چجوریه؟

تصویر
۱ پاسخ

من درد نداشتم فقط بعضی وقتا مثل نبض زیر شکمم میزد پردیم هم نامنظم بود

سوال های مرتبط

پرنسس پرنسس قصد بارداری
 هفته سی‌ام بارداری
**M **M قصد بارداری
ماه ماه قصد بارداری
ستاره ستاره قصد بارداری
درانتظارنی نی🥺 درانتظارنی نی🥺 قصد بارداری
انا👩🏻 انا👩🏻 قصد بارداری
مبینا مبینا قصد بارداری