۴ پاسخ

پسر من تو شش ماهگی دهنش برفک شدید زد بردم دکتر سه تا کپسول داد که توی ا سی سی آب حل میکردم میریختم توی دهنش اون خوبش کرد توی یک روز در حالی که نزدیک یک ماه بهش نیستاتین میدادم تاثیری نداشت

قطره نیستات رو بچگی دوسه بار برای دخترم استفاده کردم روشش رویک خانم تو گهواره بهم گفت عالی بود خداخیرش بده
بعداینکه قطره رو‌درست کردی روی یک پارچه نخی تمیز اغشته بکن به قطره بعد داخل دهان بچه ات همه جاشو بزن ازمواد کل اسباب بازیاشو بشور تمیز بشن تا هفت روز انقضا داره نیستات استفاده بکن صبح ظهر عصر شب. بزن

شبها قبل خواب ک چیزی نمیخاد بخوره
ی گوش پاکن تمیز بزن به اب خنک اروم اروم بکش رو اون قسمت ک برفک زده باز با ی گوش پاکن دیگ بزن به قطره و بکش به برفک

قطره نیستاتین رو من ده روز کامل دادم تا دخترم خوب شد
سردیجات ماست و خیار و اینا براش خوبه

سوال های مرتبط