ساک نینی رو بستین منک هنوز میگم زوده 38ببندم ان شاء الله

۱۰ پاسخ

منم نبستم خواهر🤣

من ۲۸هفته بستم کیفو 😑🤦🏻‍♀️ اونقد ک گفتن ممکنه زایمان زودرس بشی فلان از استرس کیف خودمو نینیو بستم نشستم هرلحظه دردم گرف بردارم فرار کنم بیمارستان😅🤣

من یه هفته پیش بستم هنوز

من که بستم🚶🏻‍♀️

من امروز بستم 37 تموم شد😂😂

من هنوز لباسشوییش و نصب نکردم ک لباساش و بشورم
حالا فقط لباس نیست ک
کلی وسایل دیگه دارع ک دوس دارم قبل استفاده بشورم و استریل کنم😭

شاید زود زایمان کردی ببند راحت باشه خیالت

نه منم نبستم تا 36هفته می‌بندم که 38هفته سز میشم

نه عزیزم زود نیست معمولا ۳۵ ۳۶ هفته باید همه چیزو آماده کنی

ن من هنوز لباساشو نشستم
میخوام توهفته ی دیگ اگ بشه بشورم و بعدش ببندم
خیالم راحت تره

سوال های مرتبط

مامان ماهی و سامی مامان ماهی و سامی هفته سی‌وششم بارداری
مامان الین و آوین مامان الین و آوین ۱۲ ماهگی