ان شاءالله یه مثبت پررنگ و خوشکل و بتا عالی نصیبت میشه به حق این اذان،بی بی چک نزنیا مستقیم ازمایش خون
مارو هم دعا کن باید وارد سیکل ای وی اف بشیم
انشالله مثبتی
انشاالله مثبتی
منم یکشنبه میرم برای ازمایش
انشاالله ب امید خدا مثبت میشیم دوتامونم
ان شاالله باخبرای خوش عزیزم
ایشالله مثبتی♥️
حتما بیا بگو عزیزم منتظرم
انشاالله مثبتییی
روز ۱۴ مگه نمیرن بتا همه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.