۹ پاسخ

ان شاءالله یه مثبت پررنگ و خوشکل و بتا عالی نصیبت میشه به حق این اذان،بی بی چک نزنیا مستقیم ازمایش خون
مارو هم دعا کن باید وارد سیکل ای وی اف بشیم

انشالله مثبتی

انشاالله مثبتی

منم یکشنبه میرم برای ازمایش
انشاالله ب امید خدا مثبت میشیم دوتامونم

ان شاالله باخبرای خوش عزیزم

ایشالله مثبتی♥️

حتما بیا بگو عزیزم منتظرم

انشاالله مثبتییی

روز ۱۴ مگه نمیرن بتا همه

سوال های مرتبط

مامان سه قلو ها مامان سه قلو ها هفته سی‌وسوم بارداری
مامان هامین🤍 مامان هامین🤍 روزهای ابتدایی تولد