۹ پاسخ

نميشه از همون نوار بهداشتي سايز بزرگ استفاده كرد؟؟

پوشک بزرگ شکوه...مواد شوینده ها یا داروخونه ها دارن بعضی از فروشگاه ها هم دارن

تصویر

من پرمیس از دیجی کالا گرفتم

من مغازه خریدم.داروخانه هست لوازم پزشکی هست

خوب چرا نوار نذاریم اونا اذیت میشیم که

داروخانه

من زایمان طبیعی کردم بخیه هم خوردم روز اول دوم از این مدل استفاده کردم ولی خیلی اذیت میشدم اگه طبیعی اوردی مثل من بخیه خوردی پد شبانه هم بگیر سبک تر راحت تری بخیه هات خیلی اذیت نمیشن

اینا داروخونه داره

تصویر

نه اسمش پوشک بچه است، ولی چون با پوشک از اون چسبیا ممکنه اشتباه کنن، میگن پوشک زایمان
فروشگاه های بززگ دارن

سوال های مرتبط